Sirene Belek Hotel 5 *, Belek, Turcia
Cauta oferte la acest hotel
Descriere
Descriere HOTEL SIRENE BELEK:
Hotelul SIRENE BELEK este construit pe o suprafata de 120000 mp si dispune de 426 camere repartizate in cladirea principala cu 6 etaje si in cele 5 vile cu cate 2-3 etaje. A fost renovat in anul 2015.
Tip masa:
Ultra All Inclusive
Localizare HOTEL SIRENE BELEK:
Hotelul este situat la 25 km de aeroportul Antalya, la 40 km de centrul orasului Antalya si la 10 km de orasul Belek.
Plaja:
Hotelul este situat pe plaja cu nisip si pietricele cu o lungime de 300 m. Dispune si de ponton la plaja. Sezlongurile, umbrelele si prosoapele sunt gratuite.
Dotari camere:
Camerele hotelului dispun de: aer conditionat centralizat, TV LCD, mini bar, telefon, seif, baie cu cada sau cabina de dus, uscator de par, halat de baie si papuci, balcon sau terasa.
Facilitati generale HOTEL SIRENE BELEK:
Hotelul ofera oaspetilor sai urmatoarele facilitati: restaurant principal, 4 restaurante a la carte (italian, turcesc, pescaresc, chinezesc), patiserie, 7 baruri, 2 piscine exterioare din care una olimpica, aquapark cu 5 tobogane, piscina pentru copii, piscina interioara, internet in zonele publice, terenuri de tenis, teren de fotbal, tenis de masa, darts, boccia, badminton, basket, aerobic, gimnastica, zumba, voley pe plaja, mini biblioteca, jocuri la piscina, pista de alergare, programe de animatie, muzica live, sali de conferinta, sauna, hammam, centru fitness.
Servicii cu plata: rezervare pentru restaurantele a la carte, fresh-uri din fructe, bauturi alcoolice premium, inghetata ambalata, internet de mare viteza, lectii de tenis, echipament si nocturna pentru tenis, teren de fotbal, biliard, sporturi acvatice, masaj si alte tratamente corporale, servicii medicale.
Facilitati copii HOTEL SIRENE BELEK:
Hotelul pune la dispozitia copiilor: club pentru copii pe categorii de varsta 0-3 ani, 47 ani si 8-12 ani, jocuri si activitati, restaurant pentru copii.
Alte informatii:
- animalele de companie nu sunt permise;
- in restaurante tinuta este obligatorie;
- accesul la restaurantele a la carte se face in baza unei rezervari;
- in functie de conditiile meteorologice, programul de functionare a restaurantelor si barurilor se poate modifica;
- hotelul isi rezerva dreptul de a modifica conceptul in timpul sezonului fara a anunta in prealabil aceste modificari.
Clasificarea agentiei: 5*
Web: www.sirene.com.tr
Facilitati Sirene Belek Hotel 5 *
- Piscina interioara
- Aqua Park
- Plaja privata
- Piscina pentru copii
- Waterpark pentru copii
- Piscina exterioara
- Mini Club
- Program animatie
Informatii Sirene Belek Hotel 5 *, Belek
ATENTIE! Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de serviciii de calatorie, agentia de turism organizatoare si agentia de turism intermediara, atunci cand pachetul este vandut prin intermediul acesteia, trebuie sa furnizeze calatorului urmatoarele informatii:
1. INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie, care se descarca AICI
2. FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie, trebuie semnat de calator si se descarca AICI.
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;Date generale despre documentele de calatorie
Turcia – NU ESTE membra a Comunitatii Europene.
Cetatenii romani pot calatori DOAR cu pasaport turistic valabil minim 6 luni de la data intoarcerii
Pasaportul poate fi temporar sau electronic
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie sa prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-I acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.Facilitati camere
Camerele sunt dotate cu: baie proprie cu cabina de dus sau cada, telefon, TV, seif, telefon, halat de baie, uscator de par, balcon sau terasa, servicii de menaj ( curatarea camerei zilnic, schimbarea prosoapelor si schimbarea lenjeriilor de 3 ori pe saptamana), minibar cu bauturi racoritoare si apa gratuite ( reaprovizionarea se face zilnic).Facilitati hotel
Hotelul dispune de facilitati precum: 5 restaurante a la carte + restaurantul principal cu specialitati culinare internationale, turcesti, pescaresti, italienesti si sud americane, dar si cu meniuri dietetice si vegetariene, 7 baruri, centru spa, parcare, cabinet medical, coafor/salon, servicii de curatatorie, uscatorie si calcatorie, magazine, schimb valutar, sali de conferinte.Informatii utile
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;Localizare
Hotelul este situat pe malul marii in statiunea Belek din Antalya, la numai 40 de km de centrul orasului si la 25 de km de aeroport.Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.Sport si divertisment
Turistii pot beneficia de facilitatile hotelului care includ: program de animatie, terenuri de tenis, canoe, hidrobicicleta, mini-fotbal, darts, tir cu arcul, tenis de masa, baschet, volei pe plaja, polo pe apa, aerobic & aqua aerobic, baie turceasca, sauna si centru fitness.
*Informatiile si fotografiile cu unitatile hoteliere prezentate pe site-ul alfitravel.ro au caracter informativ si sunt furnizate de catre partenerii nostri sau preluate direct de pe site-urile de prezentare ale acestora. Acestea nu intra sub incidenta contractului de prestari servicii turistice, ele reprezentand strict din punct de vedere informativ conditiile unitatilor de cazare. Lucram in permanenta la actualizarea informatiilor, insa nu garantam ca acestea sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor pentru care exista link in descriere sau sa solicitati informatiile actualizate agentiei. Hotelul isi rezerva dreptul de a face modificari la conceptul all inclusive fara un avertisment prealabil. Pentru anumite facilitati se pot solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel, solicitati personalului hotelier sa va puna dispozitie conceptul actualizat al hotelului (denumit si factsheet).
* În funcție de condițiile meteorologice, este posibil ca unele dintre facilitățile hotelului să nu fie complet funcționale la începutul și sfârșitul sezonului.
Harta Hotel
Afla unde se afla hotelul unde vrei sa mergi
Hoteluri similare
277 EUR
164 EUR
315 EUR