GIANNOULIS SANTA MARINA BEACH 4*, Chania, Grecia
Cauta oferte la acest hotel
Descriere
Descriere HOTEL SANTA MARINA BEACH:
Hotelul apartine lantului Giannoulis Hotels si este format din doua cladiri, una situata langa plaja iar cealalta in zona piscinei si a gradinii, conectate printr-un tunel subteran.
Localizare HOTEL SANTA MARINA BEACH:
Hotelul este localizat pe plaja cu nisip din Agia Marina, la 8 km de orasul Chania, usor accesibil cu autobuzele locale.
Plaja:
Plaja cu nisip, premiata cu Blue Flag, este in fata resortului. Sezlongurile si umbrelele sunt contra cost (aprox 5 eur/2 sezlonguri si o umbrela).
Dotari camere:
Cele 188 de camere dispun de balcon sau terasa, aer conditionat, frigider, televizor, telefon, uscator de par. Cu plata: internet WiFi/cablu (aprox 15 EUR/saptamana) seif (aprox 30 EUR/saptamana). Camerele family au paturi supraetajate.
Facilitati HOTEL SANTA MARINA BEACH:
Hotelul dispune de: restaurant principal, restaurant a la carte Azzuro cu specific cretan, dar si cu preparate internationale, bar pe plaja, bar principal, bar la piscina, o piscina exterioara de 425 mp, centru fitness, acces internet Wi-Fi (contra cost 15 EUR/saptamana).
Facilitati copii:
Piscina pentru copii, mini-club, loc de joaca, babysitter, animatie.
Clasificare oficiala: 4*, clasificarea tour-operatorului: 4*
http://www.santamarinabeach.gr/
Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie:
- 0,5 euro/camera/noapte la hotel 1-2*;
- 1,5 euro/camera/noapte la hotel 3*;
- 3 euro/camera/noapte la hotel 4*;
- 4 euro/camera/noapte la hotel 5*;
- 0,5 euro/noapte/apartament sau studio la unitatile de cazare tip apartamente si studiouri
Informatii GIANNOULIS SANTA MARINA BEACH 4*, Chania
ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Oferta Generala (OG):
- 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
- 40% din valoarea pachetului cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
In cazul in care Reducerile Suplimentare se suprapun cu cele de Early Booking, se vor aplica conditiile de plata aferente Early Booking.
In cazul rezervarilor cu alte tipuri de reduceri se aplica modalitatea de plata din Oferta Generala;
In cazul rezervarilor Last Minute – LM, confirmarea serviciilor se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Oferta Generala (OG):
- 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;Date generale despre documentele de calatorie
Creta este o insula care apartine Greciei – membra a Comunitatii Europene.
Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.Drinks and food
Oaspetii pot lua masa la restaurantul principal tip buffet, la restauarantul a la carte Azzuro, sau pot opta pentru o bautura in unul din cele 3 baruri.Facilitati camera
Camerele dispun de aer conditionat, TV, telefon, internet prin cablu, seif, minibar, baie proprie, uscator de par, balcon sau terasa.Facilitati hotel
Hotelul dispune de receptie permanenta, wi fi contra cost, camera pentru bagaje, rent a car, parcare, sala de fitness, masaj, spa, piscina, miniclub, loc de joaca pentru copii, 3 baruri, un restaurant buffet, un restaurant a la carte, plaja cu salvamar.Informatii utile
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.Localizare
Hotelul este situat in statiunea Agia Marina, la 8km de pitorescul oras Chania, cu acces direct la plaja lata de nisip din zona. Acesta este are in componenta doua cladiri, una pe plaja care ofera camere cu vedere la mare. A doua cladire este pozitionata vizavi de plaja si oferta camere cu vedere la gradina si piscina.Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.Sport si divertisment
Turistii se pot relaxa la piscina exterioara, la spa, centru fitness, salon de masaj, si pe plaja proprie.
*Informatiile si fotografiile cu unitatile hoteliere prezentate pe site-ul alfitravel.ro au caracter informativ si sunt furnizate de catre partenerii nostri sau preluate direct de pe site-urile de prezentare ale acestora. Acestea nu intra sub incidenta contractului de prestari servicii turistice, ele reprezentand strict din punct de vedere informativ conditiile unitatilor de cazare. Lucram in permanenta la actualizarea informatiilor, insa nu garantam ca acestea sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor pentru care exista link in descriere sau sa solicitati informatiile actualizate agentiei. Hotelul isi rezerva dreptul de a face modificari la conceptul all inclusive fara un avertisment prealabil. Pentru anumite facilitati se pot solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel, solicitati personalului hotelier sa va puna dispozitie conceptul actualizat al hotelului (denumit si factsheet).
* În funcție de condițiile meteorologice, este posibil ca unele dintre facilitățile hotelului să nu fie complet funcționale la începutul și sfârșitul sezonului.
Hoteluri similare
198 EUR
206 EUR
245 EUR