Alege destinatia
Alege orasul de plecare
Data plecarii
Alege durata
Adulti
Copii

Rhodian Rose Hotel 3*, Faliraki, Grecia

Cauta oferte la acest hotel

Descriere

Descriere HOTEL RHODIAN ROSE: 
Un hotel modest in ceea ce priveste serviciile, insa cu o locatie buna. In apropierea hotelului se afla: supermarket, restaurante, cafenele, baruri, magazine, rent-a-car.
Localizare HOTEL RHODIAN ROSE:
Hotelul este situat in statiunea Faliraki, la 5 minute de centrul statiunii si la 400 m de frumoasa plaja de nisip si la 14 km de aeroport.
Plaja: 
La 400m distanta de hotel se afla o plaja cu nisip. Sezlongurile si umbrelele se platesc. Plaja este publica.
Dotari camere: 
Hotelul dispune de 42 de camere si apartamente dotate cu baie proprie cu dus sau cada, uscator de par, aer conditionat (contra cost ~ 7 EUR/zi), TV satelit, frigider, telefon ( extra cost ), balcon. Unele camere dispun si de chicineta. 
Facilitati HOTEL RHODIAN ROSE: 
Hotelul beneficiaza de restaurant, snack bar, piscina, piscina pentru copii, terasa cu sezlonguri, loc de joaca pentru copii, cutii valorice la receptie (cu plata), wi-fi in zonele publice, TV in lobby, lift, mini-market, teren de golf (la 3 km distanta), biliard, sporturi acvatice ( extra cost ), tratamente SPA ( extra cost).Clasificare agentie: 3 * 
Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Web: royalrosefaliraki.gr

Informatii Rhodian Rose Hotel 3*, Faliraki


  • ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

  • Conditii de penalizare in caz de anulare


    Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
    - 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

  • Conditii de plata


    In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
    1. Oferta Generala (OG):
    - 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
    - 40% din valoarea pachetului cu 30 zile inaintea datei de plecare
    - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
    2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
    - 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
    - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
    - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

    In cazul in care Reducerile Suplimentare se suprapun cu cele de Early Booking, se vor aplica conditiile de plata aferente Early Booking.
    In cazul rezervarilor cu alte tipuri de reduceri se aplica modalitatea de plata din Oferta Generala;
    In cazul rezervarilor Last Minute – LM, confirmarea serviciilor se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;

    In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
    1. Oferta Generala (OG):
    - 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
    - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
    2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
    - 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
    - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

  • Date generale despre documentele de calatorie


    Rodos este o insula care apartine Greciei – membra a Comunitatii Europene.

    Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
    Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
    Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!

    Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
    -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
    -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
    -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
    -Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
    Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
    Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

  • Facilitati camere


    Camerele Hotelului Rhodian Rose au fost renovate in intregime in 2019 si sunt spațioase și decorate cu gust. Sunt dotate, de asemenea, cu frigider, TV prin satelit, uscător de păr si aer conditionat ( contra cost). Toate unitățile de cazare au vedere la piscină sau la grădină.

  • Facilitati hotel


    Hotelul are o piscină mare, piscină pentru copii și cadă cu hidromasaj, bar si restaurant, wi-fi gratuit in zonele publice, seif la receptie ( contra cost)

  • Informatii utile


    •Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
    •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
    •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
    •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
    •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
    •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
    •Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.

  • Localizare


    Hotelul este la 5 minute pe jos față de plajă. Acest complex înconjurat de o grădină încântătoare cu trandafiri se află la 400 m de plajă și la 5 minute de mers pe jos de centrul stațiunii Faliraki.

  • Protectia datelor cu caracter personal


    Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

*Informatiile si fotografiile cu unitatile hoteliere prezentate pe site-ul alfitravel.ro au caracter informativ si sunt furnizate de catre partenerii nostri sau preluate direct de pe site-urile de prezentare ale acestora. Acestea nu intra sub incidenta contractului de prestari servicii turistice, ele reprezentand strict din punct de vedere informativ conditiile unitatilor de cazare. Lucram in permanenta la actualizarea informatiilor, insa nu garantam ca acestea sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor pentru care exista link in descriere sau sa solicitati informatiile actualizate agentiei. Hotelul isi rezerva dreptul de a face modificari la conceptul all inclusive fara un avertisment prealabil. Pentru anumite facilitati se pot solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel, solicitati personalului hotelier sa va puna dispozitie conceptul actualizat al hotelului (denumit si factsheet).
* În funcție de condițiile meteorologice, este posibil ca unele dintre facilitățile hotelului să nu fie complet funcționale la începutul și sfârșitul sezonului.

Hoteluri similare

Evita Studios
Evita Studios
Faliraki
de la
146 EUR
White Palace Studios
White Palace Studios
Faliraki
de la
106 EUR
Faliraki Premium 3*
Faliraki Premium 3*
Faliraki
de la
141 EUR