HIPOTELS SAID, Regiunea Mallorca, Spania
Cauta oferte la acest hotel
Descriere
ATENITE! Transferul aeroport - hotel- aeroport NU ESTE INCLUS!
Hipotel Said parte din grupul hotelier Hipotels & Resorts este un hotel de 4 stele, amplasat pe coasta estica a insulei baleare Palma de Mallorca, in statiunea Cala Millor. Unitatea de cazare beneficiaza de o pozitie excelenta, aflandu-se la o distanta de 57 m de cea mai apropiata statie de autobuz, 200 m de plaja, 1,3 km de centrul comercial al statiunii si la 72 km de Aeroportul Palma de Mallorca. Hotelul se bucura de o localizare excelenta aceasta fiind apropiata de plaja, dar si de toate activitatile din statiunea Cala Millor, oferind toate serviciile necesare pentru ca turistii sa aibe parte de un sejur perfect. Resortul detine 4 certificate de excelenta obtinute in 2014-2015.
Taxa locala: 1-2eur /pers./zi + 10%TVA (in functie de clasificarea hotelului) – se achita la fata locului!
Copiii pana la 16 ani nu achita taxa.
Informatii HIPOTELS SAID, Regiunea Mallorca
ATENTIE! Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de serviciii de calatorie, agentia de turism organizatoare si agentia de turism intermediara, atunci cand pachetul este vandut prin intermediul acesteia, trebuie sa furnizeze calatorului urmatoarele informatii:
1. INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie, care se descarca AICI
2. FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie, trebuie semnat de calator si se descarca AICI.
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii;
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare.
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii;
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare.
3. In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor.
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii;
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel.
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii;
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare.Date generale despre documentele de calatorie
Mallorca face parte din Insulele Baleare care apartin Spaniei – membra a Comunitatii Europene.
Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.Drinks & Food
Turistii pot experimenta gusturile cu specific mediteranean si international in cadrul unui restaurant ce este cunoscut mai ales pentru preparatele delicioase din peste. Hotelul mai detine un bar unde turistii pot savura cocktail-uri si gustari variate.Facilitati camere
In cadrul fiecarei camere hotelul ofera aer conditionat, balcon, baie cu dus, uscator par, seif, minibar, telefon fix, TV si WiFi.Facilitati hotel
Unitatea de cazare detine un numar de 187 de camere, punand la dispozitia turistilor un restaurant, un bar, 2 piscine, sala gimnastica, animatie, jacuzzi, sauna, baie turceasca, cada hidromasaj, gradina, servicii concierge, servicii schimb valutar, servicii medicale, servicii rent-a-car, transfer aeroport (contra cost), room service, servicii curatatorie-spalatorie (contra cost), internet Wifi (gratuit), telefon fix, fax si fotocopiator. Hotelul detine si o sala de conferinte complet echipata.Informatii utile
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;Localizare
Hipotel Said este amplasat pe coasta estica a insulei baleare Palma de Mallorca in statiunea Cala Millor. Unitatea de cazare beneficiaza de o pozitie excelenta, aflandu-se la o distanta de 57 m de cea mai apropiata statie de autobuz, 200 m de plaja, 1,3 km de centrul comercial al statiunii si la 72 km de Aeroportul Palma de Mallorca.Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.Site Web
Sport & Divertisment
Pentru destinderea si relaxarea turistilor hotelul are amenajat piscina acoperita, sala gimnastica, jacuzzi, sauna, baie turceasca, cada hidromasaj si gradina. In timpul zilei au loc programe sportive si activitati distractive in cadrul piscinei reallizate de catre un staff specializat. Serile au loc show-uri si spectacole in cadrul terasei/ restaurantului.
*Informatiile si fotografiile cu unitatile hoteliere prezentate pe site-ul alfitravel.ro au caracter informativ si sunt furnizate de catre partenerii nostri sau preluate direct de pe site-urile de prezentare ale acestora. Acestea nu intra sub incidenta contractului de prestari servicii turistice, ele reprezentand strict din punct de vedere informativ conditiile unitatilor de cazare. Lucram in permanenta la actualizarea informatiilor, insa nu garantam ca acestea sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor pentru care exista link in descriere sau sa solicitati informatiile actualizate agentiei. Hotelul isi rezerva dreptul de a face modificari la conceptul all inclusive fara un avertisment prealabil. Pentru anumite facilitati se pot solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel, solicitati personalului hotelier sa va puna dispozitie conceptul actualizat al hotelului (denumit si factsheet).
* În funcție de condițiile meteorologice, este posibil ca unele dintre facilitățile hotelului să nu fie complet funcționale la începutul și sfârșitul sezonului.
Hoteluri similare
274 EUR
269 EUR
345 EUR