Alege destinatia
Alege orasul de plecare
Data plecarii
Alege durata
Adulti
Copii

Cauta oferte la acest hotel

Descriere

Bine: 7.2 Booking.com

Hotelul este situat la 23 km distanta de aeroportul Dalaman si la 12 min de mers pana la plaja.

Informatii GOCEK LYKIA RESORT, Fethiye


  • ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

  • Conditii de penalizare in caz de anulare


    Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii / sejururi individuale sunt urmatoarele:
    - 20% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

  • Conditii de plata


    In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
    1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
    - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
    - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
    - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

    2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
    - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
    - 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
    - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

    3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;

    In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
    1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
    - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
    - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

    2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
    - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
    - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

  • Date generale despre documentele de calatorie


    Turcia – NU ESTE membra a Comunitatii Europene.

    Cetatenii romani pot calatori DOAR cu pasaport turistic valabil minim 6 luni de la data intoarcerii
    Pasaportul poate fi temporar sau electronic
    Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
    Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!

    Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
    -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
    -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces;
    -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort;
    -Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie sa prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
    Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro
    Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta ca turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

  • Facilitati camere


    Camerele sunt modern decorate si dispun de TV , aer conditionat, wi-fi gratuit, baie cu dus

  • Facilitati hotel


    Hotelul dispunde de restaurant, bar, bar la piscina, gradina si piscina exterioara, microbuz pentru transport pana la plaja ( contra cost), baie turceasca, sauna, centru fitnes

  • Informatii utile


    •Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
    •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea;
    •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare;
    •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar / frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
    •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
    •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta;
    •Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare / a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.

  • Localizare


    Hotelul este situat la 23 km distanta de aeroportul Dalaman si la 12 min de mers pana la plaja.

  • Protectia datelor cu caracter personal


    Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

  • SPA & Wellness


    Hotelul dispune de centru SPA cu baie turceasca, sauna si are zona de plaja privata

*Informatiile si fotografiile cu unitatile hoteliere prezentate pe site-ul alfitravel.ro au caracter informativ si sunt furnizate de catre partenerii nostri sau preluate direct de pe site-urile de prezentare ale acestora. Acestea nu intra sub incidenta contractului de prestari servicii turistice, ele reprezentand strict din punct de vedere informativ conditiile unitatilor de cazare. Lucram in permanenta la actualizarea informatiilor, insa nu garantam ca acestea sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor pentru care exista link in descriere sau sa solicitati informatiile actualizate agentiei. Hotelul isi rezerva dreptul de a face modificari la conceptul all inclusive fara un avertisment prealabil. Pentru anumite facilitati se pot solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel, solicitati personalului hotelier sa va puna dispozitie conceptul actualizat al hotelului (denumit si factsheet).
* În funcție de condițiile meteorologice, este posibil ca unele dintre facilitățile hotelului să nu fie complet funcționale la începutul și sfârșitul sezonului.