Address Dubai Marina, Dubai Marina, Emiratele Arabe Unite
Cauta oferte la acest hotel
Descriere
Address Dubai Marina are legătură directă cu centrul comercial Dubai Marina, iar plaja se află în apropiere. Proprietatea are o piscină infinită la etajul 4 și oferă posibilitatea de a lua masa în aer liber. Există un bar la piscină, iar oaspeții pot admira vederea la Dubai Marina și mai departe. Există și o piscină pentru copii. Camerele de la Address Dubai Marina au aer condiționat și sunt amenajate în culori naturale calde, cu mobilier din lemn. Toate camerele oferă WiFi gratuit, TV cu ecran plat, stație de andocare pentru iPod, minibar și facilități pentru cafea și ceai. Este disponibil room-service non-stop. Având vedere la portul de agrement, restaurantul Mazina este deschis pe tot parcursul zilei și oferă un meniu divers, cu mâncăruri orientale, arabe și europene. Nezesaussi Grill este un restaurant cu temă sportivă, care servește mâncăruri originale pe tema Tri Nations și o selecție de hamei la sticlă. Pentru viața de noapte există Shades; amenajat în jurul unei piscine infinite, acest lounge chill-out oferă preparate inovatoare în aer liber, inspirate din bucătăria mediteraneeană și a Orientului Îndepărtat. Centrul spa de la Address Dubai Marina oferă o varietate de tratamente faciale și corporale pe bază de uleiuri esențiale ecologice. Centrul de fitness are saună, antrenori calificați și băi de aburi. Pentru cei mici, clubul Qix Kids oferă o gamă largă de activități de divertisment și educaționale, cum ar fi PlayStation, pereți de escaladă, jucării și lucru manual. De asemenea, există un program zilnic de filme, povestiri, dans și muzică. Address Dubai Marina se află la 5 minute de mers cu mașina de zonele Dubai Media City, Dubai Internet City și Zona Liberă Jebel Ali. Plajele din Golful Arabiei sunt la 5 minute de mers pe jos.
Informatii Address Dubai Marina, Dubai Marina
ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)
- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie
- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 40% din pretul final daca renuntarea se face incepand de la confirmarea serviciilor pana cel putin cu 31 zile inainte de inceperea sejururlui;
- 60% din pretul final daca renuntarea se face in intervalul 30 zile – 25 zile inainte de data inceperii sejurului;
- 80% din pretul final daca renuntarea se face in intervalul 24 zile – 8 zile inainte de data inceperii sejurului;
- 100% din pretul final daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inainte de plecare in Sejur sau neprezentare;Conditii de plata
In cazul pachetelor, plata se va face dupa cum urmeaza:
1.Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie Last Minute - LM)
- 40% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 20% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
2.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;Date generale despre documentele de calatorie
Emiratele Arabe Unite sunt un stat situat în sud-estul peninsulei arabice, compus din șapte emirate.
Cetățenii români pot călători în Emiratele Arabe Unite numai cu pașaportul simplu, care trebuie să aibă o valabilitate de minim 6 luni de la data intrării pe teritoriul statului.
Atenție! Pașaportul temporar românesc nu este recunoscut de autoritățile statului, iar poliția de frontieră nu va permite intrarea titularilor acestui tip de pașaport pe teritoriul Emiratelor Arabe Unite.
Potrivit Acordului dintre Uniunea Europeană şi Emiratele Arabe Unite privind scutirea de vize de scurtă şedere, intrat în vigoare la data de 6 mai 2015, cetăţenii europeni, inclusiv cetățenii români nu au nevoie de viză de intrare în acest stat.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara niciun parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie sa prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare, pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.Informatii Utile
• Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei se efectueaza pana in ora 12:00);
• Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
• Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parinti si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. In mod special pe destinatia Emiratele Arabe Unite, camerele duble sunt pentru 2 adulti, iar copilului nu I se asigura pat suplimentar. Daca in rezervari nu este specificat si pat suplimentar, acesta nu este asigurat de catre hotel, decat contra cost la fata locului si in limita disponibilitatilor in momentul cererii;
• Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex.minibar/frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hoteluri de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
• Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
• Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
• Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;
• IMPORTANT! In perioada Ramadanului, turistii sunt rugati sa nu manance si sa bea in spatiile publice. Pentru ca musulmanii tin post negru in timpul zilei pana la apusul soarelui, este o atitudine de respect a nu manca si bea apa in fata celor ce postesc. Restaurantele sunt deschise in timpul zilei, dar sunt protejate de privirile celor ce tin post. Barurile servesc bauturi alcoolice dupa apusul soarelui, iar unele cluburi de noapte sunt inchise sau nu au programe de animatie si muzica.Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.
*Informatiile si fotografiile cu unitatile hoteliere prezentate pe site-ul alfitravel.ro au caracter informativ si sunt furnizate de catre partenerii nostri sau preluate direct de pe site-urile de prezentare ale acestora. Acestea nu intra sub incidenta contractului de prestari servicii turistice, ele reprezentand strict din punct de vedere informativ conditiile unitatilor de cazare. Lucram in permanenta la actualizarea informatiilor, insa nu garantam ca acestea sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor pentru care exista link in descriere sau sa solicitati informatiile actualizate agentiei. Hotelul isi rezerva dreptul de a face modificari la conceptul all inclusive fara un avertisment prealabil. Pentru anumite facilitati se pot solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel, solicitati personalului hotelier sa va puna dispozitie conceptul actualizat al hotelului (denumit si factsheet).
* În funcție de condițiile meteorologice, este posibil ca unele dintre facilitățile hotelului să nu fie complet funcționale la începutul și sfârșitul sezonului.
Hoteluri similare
356 EUR
249 EUR
230 EUR